Nieuws

Een overzicht van de actuele nieuwsitems:

Een nieuw keurmerk voor maatschappelijk verantwoord incasseren: Social Responsible Credit Managment

Janssen & Janssen werkt aan een nieuw keurmerk voor verantwoord ondernemen: Social Responsible Credit Management. Dit keurmerk voldoet aan onze behoefte om één keurmerk te hebben gericht op de klant-debiteur én op ons als gerechtsdeurwaarderskantoor. Lees verder

Vakantiegeld wordt gebruikt voor het aflossen van schulden

Klant-debiteuren die in de maanden mei en juni een extra aflossing deden, maakten kans op een bol.com cadeaukaart. We weten namelijk dat het vakantiegeld wordt gebruikt om schulden af te lossen. Door er een winactie aan te koppelen, prikkelden we onze klant-debiteuren om een extra betaling te doen met het vakantiegeld dat zij ontvingen. Lees verder

Lector Roeland van Geuns: ‘Kijk integraal naar de aanpak van mensen met een bijstandsuitkering en schulden’

Kijk integraal naar de aanpak van mensen met een bijstandsuitkering en schulden. Mensen met een bijstandsuitkering moet je op het juiste moment prikkelen om weer aan het werk te gaan Lees verder

Subsidie toegekend voor landelijke schuldhulplijn 115

Eén centraal nummer voor hulp bij het oplossen van schulden. Iedereen kan binnenkort gratis de hulplijn ‘115 Schulden te lijf’ bellen voor hulp bij het oplossen van schulden. Lees verder

Jaarverslag 2018: niemand verdient het om schulden te hebben

Met trots presenteren we het jaarverslag van 2018. Dat jaar stond in het teken van maatschappelijk verantwoord incasseren. Want hoe doe je dat en belangrijker: hoe houd je rekening met zowel de belangen van de opdrachtgever als van de klant-debiteur? Lees verder

Delen:
FacebookTwitterLinkedInEmail
Neem contact op

xHeeft u een vraag?