Schuldbewaking

Img04 2x

Je klant kan niet betalen of is spoorloos

Soms is incasso onmogelijk. De klant-debiteur kan niet betalen of is vertrokken met bestemming onbekend. Wij houden vinger aan de pols en checken elk half jaar of we het bedrag alsnog kunnen incasseren.

Wanneer een klant-debiteur onvindbaar is of als er om een andere reden niet geïncasseerd kan worden, adviseren we vaak om het dossier te sluiten. Dit doen we omdat wij het onverantwoord vinden om nog meer kosten te maken. Maar dat betekent niet dat je moet opgeven. Dat zou zonde zijn van alle inspanningen tot dan toe.

Een logische vervolgstap is schuldbewaking. We pakken het dossier twee keer per jaar op en kijken of we je klant kunnen traceren. Mocht dat het geval zijn, gaan wij opnieuw proberen te incasseren. Zo niet, dan doen we dit proces een half jaar later opnieuw.

Heb je vragen? Neem contact met ons op. Bel ons op werkdagen: 088 730 34 00 of mail ons: info@janssen-janssen.nl. We helpen je graag.

Dossier Online

Altijd op de hoogte met Dossier-Online

Wil je weten wat de stand van zaken is bij een incassotraject? Dat kan eenvoudig met Dossier-Online. Hiermee kun je 24/7 de actuele status van jouw dossiers inzien.

Naar Dossier-Online

Vragen over betalen?

088 730 34 00

Zakelijke vragen?

088 730 34 37

Direct met ons chatten

Start chat