Verruiming bereikbaarheid draagt positief bij aan onze incassoresultaten

Verruiming openingstijden

Begin oktober zijn we gestart met een pilot ‘verruiming telefonische bereikbaarheid’. Wij geloven dat bereikbaarheid bijdraagt aan betere service en hogere resultaten. Voor zover we nu kunnen zien heeft de verruiming geleid tot meer betalingen.

 

In onze tweede nieuwsbrief heb je kunnen lezen over bereikbaarheid: we verruimen onze bereikbaarheid. De resultaten van de verruiming van onze telefonische openingstijden hebben positief bijgedragen aan onze incassoresultaten.

 

Dagelijks komen er vele gesprekken binnen, waarbij het doel is om vorderingen te innen. Maar ook om de klant-debiteur op weg te helpen naar een schuldenvrije situatie.  Klantgericht werken en denken is daarin belangrijk. Door de verruiming kunnen we hier optimaal aan voldoen. We kunnen de klant-debiteur goed helpen en met hen meedenken, dat doen onze medewerkers graag. Iedereen moet goed geholpen worden, ook diegene die niet aan zijn financiële verplichtingen kan voldoen.

 

Wat we zien is dat steeds meer klant-debiteuren in de gaten krijgen dat ze ons in de avonduren kunnen bereiken. Maar ook dat zij in de avonduren door ons gebeld worden. Want wanneer we niet gebeld worden, benutten we de tijd om zelf de klant-debiteuren te bellen. Op die manier komen we meer in contact met de klant-debiteur. Dit zorgt voor meer betalingen en meer betalingsafspraken.  

Naar overzicht
Delen:
FacebookTwitterLinkedInEmail
Neem contact op

xHeeft u een vraag?