Nieuw aanbod diensten

shutterstock_144653342Zoals je van ons gewend bent zitten we niet stil en zijn we continu op zoek naar verbeteringen. In 2017 breiden we onze dienstverlening uit met een aantal nieuwe diensten. Waaronder het monitoren van betalingsregelingen en consultancy.

 

Betalingsregelingen monitoren

Op verschillende momenten tijdens het minnelijke traject kan jouw klant-debiteur een betalingsregeling treffen. Maar is het debiteurensysteem wel berekend op het monitoren hiervan? Het beheren van betalingsregelingen kost veel tijd en is arbeidsintensief. Wij kijken graag met je mee en kunnen de betalingsregelingen in beheer houden, zodat jij een beter rendement behaalt uit het debiteurenbeheer.

 

Het treffen volgen én opvolgen van betalingsregelingen kost veel tijd. Onze dochteronderneming NDA Incasso neemt dit geheel voor je uit handen. Bij NDA Incasso is het monitoren van betalingsregelingen in het geautomatiseerd proces ingebouwd. Zo hoef je dus niet handmatig vervolgacties in te plannen, maar zorgt NDA Incasso ervoor dat betalingsregelingen worden nagekomen. Het incassobureau kan door haar jarenlange ervaring en expertise een zo optimaal mogelijk betalingsregeling afspreken. Daarnaast wordt de werkwijze motiverend incasseren toegepast waarbij de medewerkers inspelen op het veranderen van het gedrag om de klant-debiteur aan te zetten tot betaling. Het laten beheren van je betalingsregelingen door NDA Incasso zorgt voor een snelle afwikkeling én een betalingsregeling die wordt nagekomen. 

 

NDA Incasso

NDA Incasso is de specialist op het gebied van debiteurenbeheer en incasso. Het incassobeleid onderscheidt zich door een werkwijze waarin de mens centraal staat. De medewerkers zorgen dat de relatie tussen jou en jouw klant niet verstoord raakt.

 

Heb je hierover vragen? Dan kun je natuurlijk altijd contact opnemen met Marion op de Haar - Spoelma, directeur NDA Incasso via telefoonnummer: 033 453 89 45.

 

Consultancy

Is jouw incassoproces nog optimaal ingericht? Of kan het wellicht op een andere manier efficiënter verlopen zodat je sneller tot betalende klanten komt? Wij beoordelen het proces en de communicatie-uitingen. Deze documenten checken we op het juridische kader, de tone of voice en leesbaarheid. Maar ook de verzendwijze en archiveringsplicht nemen we mee. Daarnaast nemen we ook alle andere communicatie-uitingen mee waaronder scripts voor telefoongesprekken, maar ook WhatsApp en sms-berichten. “Wat we vaker terug zien komen, is dat de doorloopsnelheid (de DSO-ratio) te hoog is en de eisen die in de brief worden gesteld juridisch niet juist zijn”, aldus Roy Beerens, commercieel manager bij Janssen & Janssen. “Samen bekijken we waar de pijnpunten zitten en waar we verbeteringen kunnen doorvoeren voor een optimaal incassoproces en bijbehorende communicatie. Onlangs hebben we dit bij één van onze opdrachtgevers uitgevoerd en wat bleek het taalniveau in hun communicatie was te hoog. Voor de doelgroep is het dan lastig om te brief te lezen en actie te ondernemen. Daarnaast kwamen we tot de conclusie dat een aantal brieven overbodig is. Want ook het incassoproces bekijken we en we beoordelen de brieven op nuttig, nodig of overbodig. Na ons uitgebreid advies is het incassoproces anders ingericht en verloopt dit beter en efficiënter.”

 

Heb je hierover vragen of wil je meer informatie ontvangen? Neem dan vrijblijvend contact op met Roy Beerens via telefoonnummer: 06 205 610 63 of per e-mailadres: ....

 

Naar overzicht
Delen:
FacebookTwitterLinkedInEmail
Neem contact op

xHeeft u een vraag?