Kenniscentrum

JenJ-CORP_man spiegel skyline

 

 

 

Kennis versterkt! Wij zijn ervan overtuigd dat een proactieve wijze van kennisoverdracht bijdraagt aan een beter rendement. Bij zowel onze relaties als bij onze eigen medewerkers. Vanuit deze gedachte heeft Janssen & Janssen een eigen Kenniscentrum.

Dit Kenniscentrum is enerzijds gericht op onze relaties. Met opleidingen, training, 'even bijpraten'-sessies en blogs geven we vorm aan kennisoverdracht. Anderzijds bieden we vanuit ons Kenniscentrum opleidingen voor onze medewerkers. Janssen & Janssen biedt diverse opleidingen op verschillende niveaus om een hoog uniform kwaliteitsniveau te behalen en ook de persoonlijke groei van onze medewerkers te ondersteunen. 


Bekijk hier de meest recente blogs:

Loonbeslag bij een van je werknemers: hoe ga je daarmee om?

Steeds meer ondernemers krijgen te maken met loonbeslag bij een van hun werknemers. Veel ondernemers weten niet hoe ze moeten handelen. Enkele tips. Lees verder

Je opdrachtgever betaalt niet en je gaat nabellen: 5 tips

Ondernemers zien vaak op tegen het nabellen bij niet-betaalde facturen. Toch is het raadzaam de telefoon te pakken. Manfred van Zeeland deelt zijn do's en don'ts. Lees verder

5 belangrijke stappen vóór het afsluiten van een overeenkomst

Er zijn stappen die u als ondernemer kunt nemen om de kans op niet betalen te minimaliseren. We zetten onze tips hieronder voor u op een rijtje. Lees verder

Wat de WIK ons heeft gebracht: de Wetgeving Incassokosten in de praktijk

De Wetgeving Incassokosten, oftewel de WIK. Per 1 juli 2012 trad deze nieuwe wet in werking. We zijn inmiddels meer dan een jaar verder: een goed moment om te bezien hoe deze wetgeving wordt ervaren. Lees verder

Factureren in de nieuwe wereld: heeft u al een keuze gemaakt?

Regelmatig vang ik signalen op dat assurantietussenpersonen nog niet zijn ingericht op het nieuwe provisieverbod. En dit terwijl het twee voor twaalf is. Lees verder

Delen:
FacebookTwitterLinkedInEmail
Neem contact op

xHeeft u een vraag?