Bereikbaarheid: de toegevoegde waarde voor u

bereikbaarheidWij geloven erin dat bereikbaarheid van groot belang is voor succesvol creditmanagement. Een betere bereikbaarheid voor uw klanten leidt tot meer betalingen, een betere bereikbaarheid voor u zal leiden tot optimale klantgerichtheid.

 

Bij Janssen & Janssen werken we ambitieus aan het verbeteren van bereikbaarheid. Door nieuwe mobiele technieken te integreren met service ontstaan er nieuwe mogelijkheden, waarmee de klantervaring verbeterd kan worden. Dit draagt bij aan het gemak voor u als relatie en voor uw klanten die meer mogelijkheden krijgen om bij ons de vordering te betalen. Een brede bereikbaarheid is een uitdaging die wij vanuit Janssen & Janssen onszelf ten doel hebben gesteld.

 

Wij geloven erin dat bereikbaarheid van groot belang is voor succesvol creditmanagement. Een betere bereikbaarheid voor debiteuren leidt tot meer betalingen, een betere bereikbaarheid voor u zal leiden tot optimale klantgerichtheid. Bereikbaarheid is afhankelijk van verschillende aspecten. Een van die aspecten is de bereikbaarheid van beschikbare kanalen. U en de debiteur moeten kunnen kiezen uit verschillende mogelijkheden om ons te bereiken, zoals email, telefoon, internet of zelfs per chat of social media. Naast de keuze voor het kanaal, vinden wij het ook belangrijk dat u zelf het gewenst tijdstip kunt bepalen. Onze wens is om 14 uur per dag bereikbaar te zijn voor zowel debiteuren als voor u. Dat betekent voor ons als organisatie dat we meebewegen. Meebewegen met u, de debiteur en met alle technologische ontwikkelen. Een mooie uitdaging dus.

Naar overzicht
Delen:
FacebookTwitterLinkedInEmail
Neem contact op

xHeeft u een vraag?