Kenniscentrum

JenJ-CORP_man spiegel skyline

 

 

 

Kennis versterkt! Wij zijn ervan overtuigd dat een proactieve wijze van kennisoverdracht bijdraagt aan een beter rendement. Bij zowel onze relaties als bij onze eigen medewerkers. Vanuit deze gedachte heeft Janssen & Janssen een eigen Kenniscentrum.

Dit Kenniscentrum is enerzijds gericht op onze relaties. Met opleidingen, training, 'even bijpraten'-sessies en blogs geven we vorm aan kennisoverdracht. Anderzijds bieden we vanuit ons Kenniscentrum opleidingen voor onze medewerkers. Janssen & Janssen biedt diverse opleidingen op verschillende niveaus om een hoog uniform kwaliteitsniveau te behalen en ook de persoonlijke groei van onze medewerkers te ondersteunen. 


Bekijk hier de meest recente blogs:

Help, een klacht!

Waarom schrik je als je in het onderwerp van een brief of e-mail het woord klacht ziet staan? Lees verder

Hoe zorg je als woningcorporatie voor zo min mogelijk ontruimingen?

Geen enkele verhuurder zet graag mensen op straat. Hoe kun je er als verhuurder voor zorgen dat er zo min mogelijk ontruimingen plaatsvinden? Lees verder

Adempauze of ademnood: de nieuwe regeling wat beter bekeken

Adempauze of ademnood: de nieuwe regeling wat beter bekeken. Leidt de adempauze bij de schuldeisers, ondernemers werkelijk tot ademnood? Lees verder

Gedwongen akkoord in een dwangakkoord?

Het lijkt alsof steeds meer debiteuren de weg van het dwangakkoord bewandelen. Wat moet je doen als je als schuldeiser te maken krijgt met een dwangakkoord? Lees verder

Schuldenvrij, wie zorgt hier nu eigenlijk voor?

Incassomedewerker Virginia laat in haar blog schulddienstverlener Christel aan het woord. Wat doet schulddienstverlening eigenlijk? En waarom speelt dit zo’n grote rol voor een klant-debiteur en lijkt contact met hen haast onvermijdelijk? Lees verder

Delen:
FacebookTwitterLinkedInEmail
Neem contact op

xHeeft u een vraag?