Kenniscentrum

JenJ-CORP_man spiegel skyline

 

 

 

Kennis versterkt! Wij zijn ervan overtuigd dat een proactieve wijze van kennisoverdracht bijdraagt aan een beter rendement. Bij zowel onze relaties als bij onze eigen medewerkers. Vanuit deze gedachte heeft Janssen & Janssen een eigen Kenniscentrum.

Dit Kenniscentrum is enerzijds gericht op onze relaties. Met opleidingen, training, 'even bijpraten'-sessies en blogs geven we vorm aan kennisoverdracht. Anderzijds bieden we vanuit ons Kenniscentrum opleidingen voor onze medewerkers. Janssen & Janssen biedt diverse opleidingen op verschillende niveaus om een hoog uniform kwaliteitsniveau te behalen en ook de persoonlijke groei van onze medewerkers te ondersteunen. 


Bekijk hier de meest recente blogs:

Hoe voorkom je frustratie tussen deurwaarders en bewindvoerders?

Deurwaarders en bewindvoerders; twee partijen die tegenover elkaar staan waarbij ieder zijn eigen belangen wenst te behartigen. Wij zijn samen met elkaar aan tafel gaan zitten. Het resultaat? Een win-winsituatie voor alle partijen én vooral voor de cliënt! Lees verder

Kan een deurwaarder of incassobureau je helpen aan een schuldenvrij leven?

Communicatie is dé sleutel om mensen goed te helpen bij een betaalprobleem. En goed helpen kan ook bijdragen om te komen tot een schuldenvrij bestaan. Lees verder

Kwaliteit: wat is de norm?

De werkzaamheden van een gerechtsdeurwaarder worden kritisch gevolgd door meerdere partijen. Als er een positief toetsingsverslag is afgegeven, weet je als klant zeker dat je met een gerechtsdeurwaarder in zee gaat die werkt volgens de normen. Lees verder

Betalingstermijnen à la Blokker? Of doen we het anders…

De topman van Blokker verklaart langere betalingstermijnen te gaan hanteren. Juist nu de grotere bedrijven zich in zetten voor verkorting van de betalingstermijnen. Lees verder

Oplichters doen zich voor als deurwaarder

Hoe voorkom je dat je slachtoffer wordt? Lees verder

Delen:
FacebookTwitterLinkedInEmail
Neem contact op

xHeeft u een vraag?