Kenniscentrum

JenJ-CORP_man spiegel skyline

 

 

 

Kennis versterkt! Wij zijn ervan overtuigd dat een proactieve wijze van kennisoverdracht bijdraagt aan een beter rendement. Bij zowel onze relaties als bij onze eigen medewerkers. Vanuit deze gedachte heeft Janssen & Janssen een eigen Kenniscentrum.

Dit Kenniscentrum is enerzijds gericht op onze relaties. Met opleidingen, training, 'even bijpraten'-sessies en blogs geven we vorm aan kennisoverdracht. Anderzijds bieden we vanuit ons Kenniscentrum opleidingen voor onze medewerkers. Janssen & Janssen biedt diverse opleidingen op verschillende niveaus om een hoog uniform kwaliteitsniveau te behalen en ook de persoonlijke groei van onze medewerkers te ondersteunen. 


Bekijk hier de meest recente blogs:

Word geen slachtoffer van een spookfactuur!

Het aantal particulieren dat slachtoffer werd van een spookfactuur steeg van 124 in 2015 naar 218 in 2016. Hoe herken je een spookfactuur? Waar let je op en welke actie onderneem je? Lees verder

Heeft het meten van klanttevredenheid bij klant-debiteuren zin?

Klanttevredenheid meten in incassobranche, moet je dat doen? Als je alles op orde hebt en naar je klanten luistert, is dat toch niet nodig? Zeker wel! Lees verder

Helpt verschillende communicatie om verschillende generaties (met schulden) te bereiken?

Mensen met schulden helpen. Hoe doe je dat? Hoe kan communicatie het verschil maken als je verschillende generaties wilt bereiken? Lees verder

Procesinleiding volgens KEI

Na jaren van voorbereiding en enkele keren uitstel wordt de digitalisering van de Rechtspraak ingevoerd. In november is de zogenoemde pre-pilot gestart. Lees verder

Help, een klacht!

Waarom schrik je als je in het onderwerp van een brief of e-mail het woord klacht ziet staan? Lees verder

Delen:
FacebookTwitterLinkedInEmail
Neem contact op

xHeeft u een vraag?