Kenniscentrum

JenJ-CORP_man spiegel skyline

 

 

 

Kennis versterkt! Wij zijn ervan overtuigd dat een proactieve wijze van kennisoverdracht bijdraagt aan een beter rendement. Bij zowel onze relaties als bij onze eigen medewerkers. Vanuit deze gedachte heeft Janssen & Janssen een eigen Kenniscentrum.

Dit Kenniscentrum is enerzijds gericht op onze relaties. Met opleidingen, training, 'even bijpraten'-sessies en blogs geven we vorm aan kennisoverdracht. Anderzijds bieden we vanuit ons Kenniscentrum opleidingen voor onze medewerkers. Janssen & Janssen biedt diverse opleidingen op verschillende niveaus om een hoog uniform kwaliteitsniveau te behalen en ook de persoonlijke groei van onze medewerkers te ondersteunen. 


Bekijk hier de meest recente blogs:

Schuldenvrij, wie zorgt hier nu eigenlijk voor?

Incassomedewerker Virginia laat in haar blog schulddienstverlener Christel aan het woord. Wat doet schulddienstverlening eigenlijk? En waarom speelt dit zo’n grote rol voor een klant-debiteur en lijkt contact met hen haast onvermijdelijk? Lees verder

Dagvaarden op basis van herhaalde wanprestatie, wanneer kan dat?

Een huurder die meer dan eens een huurachterstand laat ontstaan, verhuurders krijgen er allemaal wel eens mee te maken. Wat zijn de voorwaarden om te mogen dagvaarden op basis van herhaalde wanprestatie? Lees verder

De toevoeging nieuwe stijl in de Gerechtsdeurwaarderswet

Er is de laatste tijd heel wat te doen geweest met betrekking tot de wijziging in de Gerechtsdeurwaarderswet. Lees verder

Leidt schuldhulpverlening anno nu daadwerkelijk tot minder nieuwe schulden?

Is schuldhulp effectief gebleken? En helpen de wetten om te werken aan preventie van nieuwe schulden? Lees verder

Modern(er) procederen

De rechtspraak in Nederland is KEI hard toe aan modernisering. Daarvoor moet het Programma Kwaliteit en Innovatie Rechtspraak (KEI) gaan zorgen. Lees verder

Delen:
FacebookTwitterLinkedInEmail
Neem contact op

xHeeft u een vraag?