Kenniscentrum

JenJ-CORP_man spiegel skyline

 

 

 

Kennis versterkt! Wij zijn ervan overtuigd dat een proactieve wijze van kennisoverdracht bijdraagt aan een beter rendement. Bij zowel onze relaties als bij onze eigen medewerkers. Vanuit deze gedachte heeft Janssen & Janssen een eigen Kenniscentrum.

Dit Kenniscentrum is enerzijds gericht op onze relaties. Met opleidingen, training, 'even bijpraten'-sessies en blogs geven we vorm aan kennisoverdracht. Anderzijds bieden we vanuit ons Kenniscentrum opleidingen voor onze medewerkers. Janssen & Janssen biedt diverse opleidingen op verschillende niveaus om een hoog uniform kwaliteitsniveau te behalen en ook de persoonlijke groei van onze medewerkers te ondersteunen. 


Bekijk hier de meest recente blogs:

Modern(er) procederen

De rechtspraak in Nederland is KEI hard toe aan modernisering. Daarvoor moet het Programma Kwaliteit en Innovatie Rechtspraak (KEI) gaan zorgen. Lees verder

Schade aan woningen checken voor heiwerkzaamheden? Ook dát doet een deurwaarder!

De mogelijkheden van het opmaken van een proces-verbaal van constatering zijn eindeloos. Lees verder

Executoriale veiling met venijnige staart

Het gerechtshof ‘s-Hertogenbosch heeft op 17 mei jl. een opmerkelijke uitspraak gedaan met groot impact. Volgens het gerechtshof moet een koper bij een executoriale veiling weten dat de mogelijkheid bestaat dat hij – ondanks de koop – toch geen eigenaar wordt. Het venijn zit ‘em dus in de staart. Lees verder

Ontruimen? Eerst aan de rechter vragen!

Onlangs kregen wij een opdracht van een notaris om een woning te ontruimen. Dat hebben we niet gedaan. Waarom niet en wat vond de rechter daarvan? Lees verder

Hoe kan een andere manier van gespreksvoering bijdragen aan het oplossen van schulden?

Het is belangrijk om mensen met schulden zelf in te laten zien wat het belang is van aflossen. Dit kan door het gebruik van de juiste communicatie. Lees verder

Delen:
FacebookTwitterLinkedInEmail
Neem contact op

xHeeft u een vraag?