Kenniscentrum

JenJ-CORP_man spiegel skyline

 

 

 

Kennis versterkt! Wij zijn ervan overtuigd dat een proactieve wijze van kennisoverdracht bijdraagt aan een beter rendement. Bij zowel onze relaties als bij onze eigen medewerkers. Vanuit deze gedachte heeft Janssen & Janssen een eigen Kenniscentrum.

Dit Kenniscentrum is enerzijds gericht op onze relaties. Met opleidingen, training, 'even bijpraten'-sessies en blogs geven we vorm aan kennisoverdracht. Anderzijds bieden we vanuit ons Kenniscentrum opleidingen voor onze medewerkers. Janssen & Janssen biedt diverse opleidingen op verschillende niveaus om een hoog uniform kwaliteitsniveau te behalen en ook de persoonlijke groei van onze medewerkers te ondersteunen. 


Bekijk hier de meest recente blogs:

Wat kost een schuld? En hoe help ik?

Wat kost dat nu eigenlijk een schuld? En is het simpel om ervan af te komen, of iemand te helpen? Lees verder

KEI: procesinleiding en oproepingsbericht

Met het invoeren van het digitaal procederen bij de Hoge Raad wordt een volgende stap gezet in de invoering van KEI. Op welke manier moet dan een procedure gestart worden en wat zijn de vereisten daarvoor? Lees verder

Incassopraktijken onder vuur

Incassokantoren schieten als paddenstoelen uit de grond en dit komt de kwaliteit van de dienstverlening niet ten goede. Een duidelijke regelgeving mist. Lees verder

btw: hoe deal ik daar nu mee?

Vanaf 1 januari 2017 gelden er nieuwe regels voor de kwalificatie van een factuur als oninbaar en voor de manier waarop betaalde btw kan worden teruggevraagd. Lees verder

Niet alleen schuldenaren in zwaar weer

Een deurwaarderskantoor is eind januari failliet verklaard. Wij vinden dat de schuldenaar noch de schuldeiser de dupe mag worden van de bedrijfsvoering van een kantoor. Lees verder

Delen:
FacebookTwitterLinkedInEmail
Neem contact op

xHeeft u een vraag?