Kenniscentrum
Kennis versterkt! Wij zijn ervan overtuigd dat een proactieve wijze van kennisoverdracht bijdraagt aan een beter rendement. Bij zowel onze relaties als bij onze eigen medewerkers. Vanuit deze gedachte heeft Janssen & Janssen een eigen Kenniscentrum.
Dit Kenniscentrum is enerzijds gericht op onze relaties. Met opleidingen, training, 'even bijpraten'-sessies en blogs geven we vorm aan kennisoverdracht. Anderzijds bieden we vanuit ons Kenniscentrum opleidingen voor onze medewerkers. Janssen & Janssen biedt diverse opleidingen op verschillende niveaus om een hoog uniform kwaliteitsniveau te behalen en ook de persoonlijke groei van onze medewerkers te ondersteunen.
Bekijk hier de meest recente blogs:
Algemene termijnenwet: rechter gaat de fout in
Bij een uitspraak van de Voorzieningenrechter in Utrecht ging het fout. De rechter kent duidelijk artikel 2 Algemene termijnenwet niet en dat heeft ernstige gevolgen. Lees verder
KEI: communicatie tussen advocaat en deurwaarder belangrijk
Vanaf 1 september 2017 moet er bij de Rechtbanken Midden-Nederland en Gelderland digitaal worden geprocedeerd. Een fout of termijnoverschrijding kan verstrekkende gevolgen hebben. Lees verder
Deur-aan-deurincasso effectief
Deur-aan-deurincasso zorgt ervoor dat openstaande bedragen, het aantal afsluiting en terugkerende onbetaalde rekeningen afneemt. Lees verder
Wat kun je als werkgever doen als een werknemer schulden heeft?
Meer dan 60 procent van de werkgevers heeft te maken met werknemers die financiële problemen hebben. Wat kun je als werkgever doen om te helpen? Lees verder
Hoe verder met de gebruiksovereenkomst na ontruimingsvonnis?
De gebruiksovereenkomsten (Laatste kans overeenkomst) is een afspraak tussen verhuurder en huurder in het kader van het voorkomen van een ontruiming. Lees verder