Kenniscentrum
Kennis versterkt! Wij zijn ervan overtuigd dat een proactieve wijze van kennisoverdracht bijdraagt aan een beter rendement. Bij zowel onze relaties als bij onze eigen medewerkers. Vanuit deze gedachte heeft Janssen & Janssen een eigen Kenniscentrum.
Dit Kenniscentrum is enerzijds gericht op onze relaties. Met opleidingen, training, 'even bijpraten'-sessies en blogs geven we vorm aan kennisoverdracht. Anderzijds bieden we vanuit ons Kenniscentrum opleidingen voor onze medewerkers. Janssen & Janssen biedt diverse opleidingen op verschillende niveaus om een hoog uniform kwaliteitsniveau te behalen en ook de persoonlijke groei van onze medewerkers te ondersteunen.
Bekijk hier de meest recente blogs:
btw: hoe deal ik daar nu mee?
Vanaf 1 januari 2017 gelden er nieuwe regels voor de kwalificatie van een factuur als oninbaar en voor de manier waarop betaalde btw kan worden teruggevraagd. Lees verder
Niet alleen schuldenaren in zwaar weer
Een deurwaarderskantoor is eind januari failliet verklaard. Wij vinden dat de schuldenaar noch de schuldeiser de dupe mag worden van de bedrijfsvoering van een kantoor. Lees verder
Een nieuw jaar met nieuwe plannen én met goede voornemens?
opleidingen en trainingen, Janssen & Janssen Lees verder
Word geen slachtoffer van een spookfactuur!
Het aantal particulieren dat slachtoffer werd van een spookfactuur steeg van 124 in 2015 naar 218 in 2016. Hoe herken je een spookfactuur? Waar let je op en welke actie onderneem je? Lees verder
Heeft het meten van klanttevredenheid bij klant-debiteuren zin?
Klanttevredenheid meten in incassobranche, moet je dat doen? Als je alles op orde hebt en naar je klanten luistert, is dat toch niet nodig? Zeker wel! Lees verder