Kenniscentrum

JenJ-CORP_man spiegel skyline

 

 

 

Kennis versterkt! Wij zijn ervan overtuigd dat een proactieve wijze van kennisoverdracht bijdraagt aan een beter rendement. Bij zowel onze relaties als bij onze eigen medewerkers. Vanuit deze gedachte heeft Janssen & Janssen een eigen Kenniscentrum.

Dit Kenniscentrum is enerzijds gericht op onze relaties. Met opleidingen, training, 'even bijpraten'-sessies en blogs geven we vorm aan kennisoverdracht. Anderzijds bieden we vanuit ons Kenniscentrum opleidingen voor onze medewerkers. Janssen & Janssen biedt diverse opleidingen op verschillende niveaus om een hoog uniform kwaliteitsniveau te behalen en ook de persoonlijke groei van onze medewerkers te ondersteunen. 


Bekijk hier de meest recente blogs:

Wie goed doet, goed ontmoet

Een nieuwe visie gaat ook gepaard met nieuwe ideeën. Zo ontstond dan ook het idee om onze klant-debiteuren een steuntje in de rug te geven. Benieuwd hoe wij dat hebben gedaan? Lees verder

De ene derde is de andere niet: van loonbeslag op een ontslaguitkering tot (loon?)beslag onder een seksinrichting

Het executoriale derdenbeslag is veruit de meest toegepaste vorm van tenuitvoerlegging. In veel gevallen heeft dit geleid tot conflicten over de rechtsverhouding tussen derde en beslagene. Lees verder

Huwelijksvermogensrecht per 1 januari 2018: samen zullen we alles eerlijk delen?

Huwelijksvermogensrecht per 1 januari 2018: samen zullen we alles eerlijk delen? Lees verder

Zit er écht verschil in betaalgedrag tussen verschillende generaties? Hoe bereik je dan deze grootste generatie?

Zit er écht verschil in betaalgedrag tussen verschillende generaties? Hoe bereik je dan deze grootste generatie? Lees verder

Klantgerichtheid en incasso, gaat dat hand in hand?

Kan ik mijn klant behouden die niet goed betaalt? Zeker weten! Lees verder

Delen:
FacebookTwitterLinkedInEmail
Neem contact op

xHeeft u een vraag?