Kenniscentrum

JenJ-CORP_man spiegel skyline

 

 

 

Kennis versterkt! Wij zijn ervan overtuigd dat een proactieve wijze van kennisoverdracht bijdraagt aan een beter rendement. Bij zowel onze relaties als bij onze eigen medewerkers. Vanuit deze gedachte heeft Janssen & Janssen een eigen Kenniscentrum.

Dit Kenniscentrum is enerzijds gericht op onze relaties. Met opleidingen, training, 'even bijpraten'-sessies en blogs geven we vorm aan kennisoverdracht. Anderzijds bieden we vanuit ons Kenniscentrum opleidingen voor onze medewerkers. Janssen & Janssen biedt diverse opleidingen op verschillende niveaus om een hoog uniform kwaliteitsniveau te behalen en ook de persoonlijke groei van onze medewerkers te ondersteunen. 


Bekijk hier de meest recente blogs:

Wat kun je als werkgever doen als een werknemer schulden heeft?

Meer dan 60 procent van de werkgevers heeft te maken met werknemers die financiële problemen hebben. Wat kun je als werkgever doen om te helpen? Lees verder

Hoe verder met de gebruiksovereenkomst na ontruimingsvonnis?

De gebruiksovereenkomsten (Laatste kans overeenkomst) is een afspraak tussen verhuurder en huurder in het kader van het voorkomen van een ontruiming. Lees verder

Een schuldenvrije maatschappij? Too good to be true, of toch niet?

Is een schuldenvrije maatschappij mogelijk? En hoe kunnen we dit bereiken? Saskia van de Schoot schetst in haar blog een aantal mogelijkheden. Lees verder

Jongeren bewust maken van geld en uitgaven

De eerste lessen voor Stichting LEF zitten erop. Opvallend is dat het merendeel van de leerlingen nog weinig interesse voor financiën toont en dat de ouders de meeste uitgaven betalen. Lees verder

Hennepteelt in een eigen schuurtje: toch een einde aan de huurovereenkomst

De huurder heeft een hennepkwekerij in het gehuurde pand. Betekent dit het einde van de huurovereenkomst? Lees verder

Delen:
FacebookTwitterLinkedInEmail
Neem contact op

xHeeft u een vraag?