Kenniscentrum

JenJ-CORP_man spiegel skyline

 

 

 

Kennis versterkt! Wij zijn ervan overtuigd dat een proactieve wijze van kennisoverdracht bijdraagt aan een beter rendement. Bij zowel onze relaties als bij onze eigen medewerkers. Vanuit deze gedachte heeft Janssen & Janssen een eigen Kenniscentrum.

Dit Kenniscentrum is enerzijds gericht op onze relaties. Met opleidingen, training, 'even bijpraten'-sessies en blogs geven we vorm aan kennisoverdracht. Anderzijds bieden we vanuit ons Kenniscentrum opleidingen voor onze medewerkers. Janssen & Janssen biedt diverse opleidingen op verschillende niveaus om een hoog uniform kwaliteitsniveau te behalen en ook de persoonlijke groei van onze medewerkers te ondersteunen. 


Bekijk hier de meest recente blogs:

Loonbeslag bij één van je medewerkers

Loonbeslag treft jou als werkgever. Hoe moet je omgaan als één van je werkgevers loonbeslag heeft? Lees verder

Welke kosten mag een deurwaarder in rekening brengen?

Welke kosten mag een deurwaarder in rekening brengen? Lees verder

Een wirwar van kabels, leidingen en regelgeving

In Nederland wordt veel gegraven. Hierbij ontstaat vaak schade aan kabels en leidingen. Het Agentschap Telecom heeft code oranje afgegeven voor de graafsector. Lees verder

De schuldenvrije maatschappij, dat ben jij?

Janssen & Janssen, schulden, motiverende gesprekstechnieken, trainingen, visie, autonomie, betrokkenheid competentie. Lees verder

Wanneer is betekend in grensoverschrijdende zaken?

In een wereld die steeds kleiner lijkt te worden, zijn juridische conflicten steeds vaker internationaal. Bij het starten van een procedure kunnen dan verschillende rechtsstelsels door elkaar lopen. Als die verschillende rechtsstelsels ook verschillende uitgangspunten kennen met betrekking tot de betekening of kennisgeving, kan dat voor lastige situaties zorgen. Lees verder

Delen:
FacebookTwitterLinkedInEmail
Neem contact op

xHeeft u een vraag?