Kenniscentrum

JenJ-CORP_man spiegel skyline

 

 

 

Kennis versterkt! Wij zijn ervan overtuigd dat een proactieve wijze van kennisoverdracht bijdraagt aan een beter rendement. Bij zowel onze relaties als bij onze eigen medewerkers. Vanuit deze gedachte heeft Janssen & Janssen een eigen Kenniscentrum.

Dit Kenniscentrum is enerzijds gericht op onze relaties. Met opleidingen, training, 'even bijpraten'-sessies en blogs geven we vorm aan kennisoverdracht. Anderzijds bieden we vanuit ons Kenniscentrum opleidingen voor onze medewerkers. Janssen & Janssen biedt diverse opleidingen op verschillende niveaus om een hoog uniform kwaliteitsniveau te behalen en ook de persoonlijke groei van onze medewerkers te ondersteunen. 


Bekijk hier de meest recente blogs:

De doodsstrijd van KEI

Eind maart is bij de Tweede Kamer een wetsvoorstel tot intrekking van KEI ingediend. Eerder werd nog over een 'reset' gesproken, maar daar kwam men tegen in opstand. Wat zijn de gevolgen als de wetswijziging wordt aangenomen? Lees verder

Ontruimen? Ga er zorgvuldig en met beleid mee om anders volgt een schadeclaim

Ontruimen? Ga er zorgvuldig en met beleid mee om anders volgt een schadeclaim Lees verder

Beperkte basisvaardigheden? Dan zijn schulden bijna onvermijdelijk!

Beperkte basisvaardigheden? Dan zijn schulden bijna onvermijdelijk! Lees verder

Loonbeslag bij één van je medewerkers

Loonbeslag treft jou als werkgever. Hoe moet je omgaan als één van je werkgevers loonbeslag heeft? Lees verder

Geld terug na factuurfraude

Factuurfraude komt nog steeds vaak voor. Een valse factuur is vaak lastig te herkennen, zeker wanneer het om een fout bankrekeningnummer gaat. Hoe haal je het geld terug? Jurist Elke vertelt het in haar blog. Lees verder

Delen:
FacebookTwitterLinkedInEmail
Neem contact op

xHeeft u een vraag?