Kenniscentrum

JenJ-CORP_man spiegel skyline

 

 

 

Kennis versterkt! Wij zijn ervan overtuigd dat een proactieve wijze van kennisoverdracht bijdraagt aan een beter rendement. Bij zowel onze relaties als bij onze eigen medewerkers. Vanuit deze gedachte heeft Janssen & Janssen een eigen Kenniscentrum.

Dit Kenniscentrum is enerzijds gericht op onze relaties. Met opleidingen, training, 'even bijpraten'-sessies en blogs geven we vorm aan kennisoverdracht. Anderzijds bieden we vanuit ons Kenniscentrum opleidingen voor onze medewerkers. Janssen & Janssen biedt diverse opleidingen op verschillende niveaus om een hoog uniform kwaliteitsniveau te behalen en ook de persoonlijke groei van onze medewerkers te ondersteunen. 


Bekijk hier de meest recente blogs:

Zit er écht verschil in betaalgedrag tussen verschillende generaties? Hoe bereik je dan deze grootste generatie?

Zit er écht verschil in betaalgedrag tussen verschillende generaties? Hoe bereik je dan deze grootste generatie? Lees verder

Klantgerichtheid en incasso, gaat dat hand in hand?

Kan ik mijn klant behouden die niet goed betaalt? Zeker weten! Lees verder

Hulp vragen? Het helpt!

Schuldhulpverlening kan helpen bij schulden. Handige informatie om te delen met jouw debiteuren! Lees verder

(G)een KEIharde termijn

Met de invoering van KEI volgt de oproeping van verweerders een andere route dan in de dagvaardingsprocedure het geval was. Een groot verschil is dat in het nieuwe procesrecht eerst de zaak aanhangig wordt gemaakt en daarna pas de verweerder wordt opgeroepen. Lees verder

Heb jij je (financiële) schaapjes op het droge?

Schulden. Op het werk wordt dit item als vanzelfsprekend steeds besproken. Het lijkt alleen maar erger te worden. Lees verder

Delen:
FacebookTwitterLinkedInEmail
Neem contact op

xHeeft u een vraag?