Vragen over betalen?

088 730 34 00

Zakelijke vragen?

088 730 34 37

Direct met ons chatten

Start chat

Veelgestelde vragen

Hoe kunnen wij je helpen?

Op deze pagina vind je een overzicht van de meestgestelde vragen:

Ik ben veroordeeld tot betaling, wat moet ik doen?

De rechter heeft je veroordeeld tot betaling. Als je niet betaalt en ook niet reageert, kan dat vervelende gevolgen hebben. De deurwaarder kan dan beslag leggen. Dit kan op jouw inkomsten, bankrekening, inboedel of andere eigendommen zijn. Wij adviseren je daarom tot betaling over te gaan. Kun je niet in één keer te betalen? Neem dan contact met ons op via telefoonnummer 088 730 34 00. Op werkdagen zijn we bereikbaar tussen 08.00 en 20.00 uur. Wij kijken dan samen met jou naar de mogelijkheden voor een betaalafspraak. Je kunt ook je vraag per e-mail stellen. Stuur je vraag naar info@janssen-janssen.nl en vermeld dan jouw dossiernummer.

Ik kan niet in één keer betalen, wat moet ik nu doen?

In sommige gevallen is het mogelijk een betaalafspraak te maken, zodat je in delen kunt betalen. Wij beoordelen in overleg met de schuldeiser of dit mogelijk is. De schuldeiser is de organisatie waar je nog een rekening hebt openstaan.

Wat moet ik doen als ik een betaalafspraak wil maken?

In sommige gevallen is het mogelijk een betaalafspraak te maken, zodat je in delen kunt betalen. Wij beoordelen in overleg met de schuldeiser of dit mogelijk is. De schuldeiser is de organisatie waar je nog een rekening hebt openstaan. Je kunt in je online dossier aangeven dat je een betaalafspraak wil maken. Om in te loggen op Uwdossier-online heb je het dossier- en accountnummer nodig. Dit vind je in de brief die je van ons hebt gekregen. Daarnaast heb je een geldig e-mailadres nodig. Uitleg over hoe je kunt inloggen via Uwdossier-online staat schuingedrukt in de brief die je van ons hebt gekregen.

Je kunt ook per e-mail een betaalafspraak voorstellen. Stuur de aanvraag naar info@janssen-janssen.nl en vermeld jouw dossiernummer.