Hulp bij dossier-online.nl

1. Problemen met het registreren of inloggen op dossier-online.nl

Indien u problemen ervaart bij het registreren voor Dossier Online, bijvoorbeeld: u krijgt een leeg scherm te zien na het registratieformulier ingevuld te hebben, zijn hiervoor een aantal stappen die u kunt doorlopen om te zien of de storing mogelijk aan uw kant veroorzaakt wordt.

 

Let op: mogelijk heeft u onvoldoende installatierechten zodat voor installatie van software op uw computer uw systeembeheerder ingeschakeld dient te worden.


1.1 Updaten Windows en Internet Explorer

Voor het updaten (bijwerken) van zowel Windowscomponenten als Internet Explorer gaat u naar de website http://update.microsoft.com en kunt u via de Express- knop direct kritieke updates installeren. Kritieke updates zijn updates waarvan Microsoft heeft aangegeven dat deze de beveiliging en werking van uw systeem verbeteren. Via de knop Aangepast kunt u zelf kiezen welke updates u wel of niet wenst te installeren. Let erop dat u hier dan wel de updates voor Internet Explorer installeert. Het is mogelijk dat niet alle updates gelijk geïnstalleerd worden en daarom kunt u het beste de bovenstaande handeling herhalen totdat er geen nieuwe updates meer worden aangeboden.

 

Let op: gebruikers van Windows Vista en Windows 7 zullen instructies te zien krijgen op de bovengenoemde website om op een andere manier de updates te installeren. Als u de instructies volgt zal dat verder geen problemen opleveren.

 

1.2 Updaten Firefox

Mocht uw versie van Firefox ouder zijn dan versie 3.5, dan kunt u de nieuwste versie downloaden middels de Firefox website http://www.mozilla-europe.org/nl/firefox/. Het is mogelijk dat u add-ons opnieuw moet installeren, Firefox zal automatisch naar nieuwere versies gaan zoeken.

 

1.3 Updaten Java

U kunt de nieuwste versie van Javascript installeren via de website http://www.java.com/nl. Javascript wordt gebruikt in websites voor verschillende functies. Met een verouderde versie van de software is het mogelijk dat sommige functies niet (goed) werken.

 

1.4 Updaten Flash

U kunt de nieuwste versie van Adobe's Flashplayer installeren via de website http://www.adobe.com/nl/products/flashplayer. Flash wordt op verschillende manieren gebruikt binnen de website. Als u problemen ervaart met het gebruik van dit onderdeel zou dit het probleem voor u moeten oplossen.

 

1.5 Andere webbrowsers

Mocht u een andere browser gebruiken, zoals Chrome, Safari, Opera, etc., kunt u het beste op de website van de ontwikkelaar de nieuwste versie downloaden. Janssen & Janssen biedt op dit moment geen ondersteuning voor andere browsers dan Firefox en Internet Explorer. 

 

2. Invoeren registratiegegevens

2.1. Invoeren gegevens (registratie)

Wanneer u naar de website www.dossier-online.nl gaat, krijgt u onder aan de pagina twee opties te zien; één om direct in te loggen en één om te registreren. Als u kiest voor de optie Ik wil me registreren krijgt u een pagina te zien met twee invoervelden: Klantnummer en E-mailadres.

 

2.1.1. Klantnummer

Een klantnummer is een uniek nummer dat aan u is toegekend. Indien deze niet bij u bekend is kunt u contact opnemen met uw contactpersoon binnen Janssen & Janssen.

 

2.1.2. E-mailadres

Het e-mail adres dat u invult dient bekend te zijn binnen onze organisatie. Als u een foutmelding te zien krijgt die aangeeft dat uw gegevens verkeerd zijn, kan het zijn dat het adres dat u invoert niet bij ons bekend is. Als u contact opneemt met uw contactpersoon kan deze voor u het e-mailadres verwerken.

 

3. Mijn vraag of probleem wordt in deze FAQ niet beantwoord

Bovengenoemde vragen en problemen zijn veel voorkomende meldingen. Mocht uw probleem niet met bovenstaande oplossingen verholpen zijn, dan kunt u contact opnemen met ons via het telefoonnummer: 088-7303400 (bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.00 - 20.00 uur), of middels het e-mailadres .... Wij vragen u de volgende informatie mee te sturen:

-      Client nummer

-      Een omschrijving van het probleem

-      En natuurlijk informatie die u verder als relevant ziet aan uw  probleemomschrijving.

 

Indien er aangegeven wordt dat uw wachtwoord onjuist is kunt u deze zelf resetten via de volgende pagina https://dossier.janssen-janssen.nl/dossier/appx-exec.php?APPX_DOCID=RESETWW

 

Dossier inhoudelijke informatie verzoeken wij u te versturen naar de betreffende behandelaar/afdeling.

 

 

Delen:
FacebookTwitterLinkedInEmail
Neem contact op

xHeeft u een vraag?