Vragen over betalen?

088 730 34 00

Zakelijke vragen?

088 730 34 37

Direct met ons chatten

Start chat

Medewerker Klant Contact Center

Onze visie: Samen Schulden Oplossen!

Janssen & Janssen blijft in beweging! Ter aanvulling op ons Team Klant Contact Center zijn wij op zoek naar een enthousiaste Medewerker KCC. Wil jij met jouw kennis en ervaring graag mensen helpen en deel jij onze ambitie? Dan nodigen we je graag uit om te solliciteren op deze functie.

Wij zijn...

… Janssen & Janssen Incasso & Gerechtsdeurwaarders uit Eindhoven, aangenaam! Mensen helpen, plezier op de werkvloer en het overtreffen van verwachtingen bij zowel klanten als collega’s, dát geeft ons energie. Het voorkomen van schulden is onze overtuiging. Wij streven naar Samen Schulden Oplossen. Dat kunnen we niet alleen, we hebben jou daarbij nodig!

Jouw profiel

  • Je beschikt over een mbo+ werk- en denkniveau.
  • Je hebt een groot inlevingsvermogen en staat stevig in je schoenen.
  • Je hebt 2 tot 5 jaar ervaring in klantcontact, bij voorkeur op een Klant Contact Centrum.
  • Je hebt ervaring met het voeren van inbound en/of outbound telefoongesprekken.
  • Je krijgt energie van klantgericht incasseren.
  • Je bent een teamplayer pur sang!
  • Je werkt oplossingsgericht, bent verantwoordelijk en weet goed te schakelen tussen verschillende situaties.
  • Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
  • Je bent voor tenminste 32 uur per week beschikbaar, op werkdagen tussen 08.00 uur en 20.00 uur.

Wat ga je doen?

• Het voeren van in- en outbound telefoongesprekken met klant-debiteuren en derden.

• Het (proactief) klantgericht oplossen of verhelpen van betalingsachterstanden.

• Het beantwoorden van eerstelijnsvragen.

• Het analyseren van complexere vragen en/of klachten om samen met een collega dé oplossing te vinden voor de klant-debiteur en Janssen & Janssen.

• Het verifiëren van de juistheid van de data in het dossier tijdens de telefoongesprekken

Het team

Jij wordt onderdeel van het Klant Contact Centrum (KCC). Een enthousiast team van 12 medewerkers verzorgt de eerstelijns telefoontjes die binnen komen. Niet alleen telefonisch is er contact met klant-debiteuren, ook via E-mail, WhatsApp, Webchat en Facebook wordt contact gelegd. De medewerkers van het KCC ontzorgen de diverse incasso-experts door het merendeel van het klantcontact af te handelen.

Wat bieden wij jou?

Heb je nog vragen?

Of weet je voldoende en stuur je graag jouw CV en motivatie? HR-medewerker Yvon is bereikbaar via de mail of telefonisch op het nummer 088 730 34 37.

Mail ons meteen