Medewerker Klant Contact Center (standplaats Eindhoven)

Klant contact center 1200x600

Onze visie: Samen Schulden Oplossen!

Janssen & Janssen blijft in beweging! Ter aanvulling op ons Team Klant Contact Center zijn wij op zoek naar een enthousiaste Medewerker KCC. Wil jij met jouw kennis en ervaring graag mensen helpen en deel jij onze ambitie? Dan nodigen we je graag uit om te solliciteren op deze functie.

Janssen & Janssen Incasso & Gerechtsdeurwaarders uit Eindhoven, aangenaam! Mensen helpen, plezier op de werkvloer en het overtreffen van verwachtingen bij zowel klanten als collega’s, dát geeft ons energie. Het voorkomen van schulden is onze overtuiging. Wij streven naar Samen Schulden Oplossen. Dat kunnen we niet alleen, we hebben jou daarbij nodig!

  • Je beschikt over een MBO+ werk- en denkniveau.
  • Je hebt een groot inlevingsvermogen en staat stevig in je schoenen.
  • Je hebt 1 tot 3 jaar ervaring in klantcontact, bij voorkeur op een Klant Contact Centrum.
  • Je hebt ervaring met het voeren van inbound en/of outbound telefoongesprekken.
  • Je krijgt energie van klantgericht incasseren en wil graag alles weten van incassoprocessen!
  • Je bent een teamplayer pur sang! En wil met jouw team de beste resultaten boeken. 
  • Je werkt oplossingsgericht, bent verantwoordelijk en weet goed te schakelen tussen verschillende situaties en belangen.
  • Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
  • Je bent voor 32 uur per week beschikbaar, op werkdagen tussen 08.00 uur en 17.00 uur.

Een pre: je hebt werkervaring bij een deurwaarderskantoor, dan wel in het crediteuren-debiteurenbeheer met als voorkeur in de B2C incasso praktijk.

  • Het voeren van in- en outbound telefoongesprekken met klant-debiteuren en derden.
  • Het (proactief) klantgericht oplossen of verhelpen van betalingsachterstanden.
  • Het beantwoorden van eerstelijnsvragen.
  • Het analyseren van complexere juridische vragen en/of klachten om samen met een collega dé oplossing te vinden voor de klant-debiteur en Janssen & Janssen.
  • Het verifiëren van de juistheid van de data in het dossier tijdens de telefoongesprekken.

Jij wordt onderdeel van het Klant Contact Centrum (KCC). Een enthousiast team van 12 medewerkers verzorgt de eerstelijns telefoontjes die binnen komen. De medewerkers van het KCC ontzorgen de diverse incasso-experts door het merendeel van het klantcontact af te handelen.

  • Werken in een organisatie, waarbij plezier in het werk voorop staat en aandacht is voor jouw persoonlijke ontwikkeling en groei.
  • Een informele omgeving in een familiebedrijf waar je ’je en jij’ kunt zeggen in plaats van ‘u’.
  • Een job met flexibele werktijden en een salaris in schaal 4 (€2.390 - €3.222).
  • Een flexibel thuiswerkbeleid, waarbij je minimaal 1 dag in de week naar kantoor komt.
  • 29 vakantiedagen o.b.v. een fulltime dienstverband.
  • Een J&J bonusregeling.
  • Een goede pensioensregeling.
  • De kans om een bijdrage te leveren aan het oplossen van de schuldenproblematiek in Nederland.

Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zie jij jezelf als Medewerker KCC bij Janssen & Janssen? Stuur dan vóór 2 september a.s. jouw CV en motivatie naar personeelszaken@janssen-janssen.nl. Hierna zullen wij met iedereen contact opnemen of je wordt uitgenodigd voor een kennismakingsgesprek.


Acquisitie op basis van deze vacature wordt niet gewaardeerd.

Sollicitatie

Heb je nog vragen?

Of weet je voldoende en stuur je graag jouw CV en motivatie? Lise van onze afdeling HR is bereikbaar via de mail of telefonisch op het nummer 088 730 34 37.

Mail ons meteen

Vragen over betalen?

088 730 34 00

Zakelijke vragen?

088 730 34 37

Direct met ons chatten

Start chat