We zoeken contact

Heb je een brief van Janssen & Janssen ontvangen? Of heb je bezoek gehad van één van onze deurwaarders? Waarschijnlijk heb je dan een of meerdere bedragen niet betaald. Hieronder vind je uitleg.

Heb je een brief van ons gekregen, dan heb je waarschijnlijk iets niet betaald. Het kan ook zijn dat je een betalingsafspraak hebt beëindigd zonder met ons te overleggen.

Wat moet je doen? Het is verstandig om de openstaande bedragen zo snel mogelijk te betalen. Zo voorkom je dat de kosten verder oplopen. Je kunt betalen via je online dossier. Daarvoor heb je je e-mailadres en ook jouw dossiernummer nodig. Die staat in de brief die je van ons hebt gehad.

Kun je niet (in één keer) betalen? Neem contact met ons op. Samen kunnen we een oplossing vinden. Kijk hier wat de mogelijkheden zijn.

Heb je bezoek gehad van een deurwaarder? Dan heeft die een stuk bij je achter gelaten.

Wat moet je doen? Het is belangrijk dat je dat stuk goed leest.

We begrijpen dat het best lastig te lezen is. Of misschien heb je vragen? We helpen je graag. Bel 088 - 730 34 00 op werkdagen tussen 08.00 en 17.00 uur. Zorg dat je jouw dossiernummer bij de hand hebt. Die staat in de brief die je van ons hebt gehad.

Heb je behoefte aan instanties die je kunnen helpen bij jouw situatie?

Vragen over betalen?

088 730 34 00

Zakelijke vragen?

088 730 34 37

Direct met ons chatten

Start chat

Bericht sturen