Vragen over betalen?

088 730 34 00

Zakelijke vragen?

088 730 34 37

Direct met ons chatten

Start chat

Teamleider Klant Contact (Eindhoven)

Ondernemer in een financieel/juridische omgeving

De vacature van Teamleider Klantcontact bij Janssen & Janssen wordt beheerd door LinkxHR. Voor vragen over deze vacature kun je terecht bij Imke Segers via imke@linkxhr.nl of bel naar 06 – 513 68 465.

Je rol

Met je team ben je verantwoordelijk voor het afhandelen van alle 1e lijns contacten via telefoon,
chat en andere kanalen, en ben je de verbindende schakel tussen klant-debiteuren en de eigen
klantteams. Je bent in staat om het 1e klantcontact meteen impact te geven. Dit doe je op de
J&J-manier; verantwoordelijk, in beweging en samen. 65% van je werk is zorgen dat de klantervaring
vlekkeloos verloopt met een gemotiveerd team. Dat kan goed functioneren doordat jij de
juiste balans vindt tussen de zorg voor inhoud, resultaat van het gesprek en een optimale bezetting
door kwaliteitsborging, top leiderschap, het geven van de juiste stimulerende feedback en het
begeleiden van inhoudelijke groei. De overige 35% neem je deel aan verbeterprojecten, procesoptimalisatie
en geef je actieve input voor projecten als ERP, data-management, performancesystemen,
het vertalen van klanttevredenheidsonderzoeken naar de interne organisatie en het
sturen van de kpi’s. Mooi als je weet te realiseren dat jóuw team het voorbeeld is voor de
overige teams!

Je achtergrond

Vanuit je Hbo-werk en denkniveau beschik je over de competenties om als leidinggevende
hét verschil te maken en een kick te krijgen van samen doelen bereiken én scoren! Als teamleider
van 19 collega’s, ben je coach, initiator, verbinder, procesverbeteraar, rots in de branding
en ja, ook gewoon collega in één. Je beschikt over uitstekende kennis van de Nederlandse
taal. Ervaring met creditmanagement is een voordeel. Je hebt aantoonbare werkervaring als
leidinggevende in een dienstverlenende functie, bij voorkeur in een financiële/bancaire sector
en/of in een callcenter omgeving zodat je ook de sociaal/juridische omgeving begrijpt met al
haar kansen, mogelijkheden en beperkingen. Je bent in staat om je team naar een hoger niveau
te tillen op een mensgerichte én doelgerichte manier. Níet vanuit de hiërarchie, maar vanuit je
talent om capaciteiten te herkennen, te ontwikkelen en het beste uit mens, werk en proces te
halen. Je bent flexibel (het is natuurlijk gewoon een commercieel bedrijf waar ze enorm klantgericht
zijn), en je bent ook in staat om de grenzen aan te geven.

Janssen & Janssen

Is een prettige, informele organisatie met veel aandacht voor persoonlijke groei. Sámen doelen
bereiken, samen scoren en samen vieren als het gelukt is! Diversiteit en inclusiviteit staan
hoog op de agenda. Plezier op de werkvloer geeft energie, daardoor maak je samen ook de
verwachtingen waar, en meer dan dat. De organisatie heeft een zeer modern ‘thuiswerk-beleid’
en zelf in te delen werktijden. Het KCC is bereikbaar van 08.00 – 20.00 uur.

Solliciteren

LINKX HR Management mag deze procedure uitvoeren en begeleiden. Heb je interesse in
deze functie of wil je meer weten? Stuur je cv naar Imke Segers, imke@linkxhr.nl of bel naar
06 – 513 68 465. Voor meer algemene bedrijfsinformatie; www.janssen-janssen.nl. Uiteraard
worden sollicitaties vertrouwelijk behandeld.