Training Klantgericht e-mailen

Elke dag schrijf je verschillende brieven en e-mails, maar de reacties blijven uit? Het is niet makkelijk om eenvoudig te communiceren. In B1-taal. Met helder communiceren

kun je veel winnen, dit is juist de sleutel tot succes!

 

Wil je jouw klanten echt bereiken? Ervoor zorgen dat zij in actie komen na jouw bericht? Zorg er dan voor dat je duidelijk en in B1-taal communiceert.

Niet eenmalig, maar altijd, en in alle communicatie-uitingen die je naar je klant stuurt. Dit geldt niet alleen voor de collega’s die verantwoordelijk zijn voor de lay-out van brieven en voor de templates die in organisaties worden gebruikt. Maar ook voor jou! Met heldere taal maak je het verschil. Het is belangrijk dat iedereen binnen de organisatie helder communiceert. Elke minuut van de dag, naar iedere klant.

 

In de moderne communicatiemiddelen zoals e-mail, chat en WhatsApp zijn vaak geen standaardteksten beschikbaar. En kan iedereen vrij communiceren naar de klant. Helemaal prima natuurlijk zolang dit helder en duidelijk gebeurt. Maar hoe doe je dat? Welke kennis heb je daarvoor nodig? En waar moet je rekening mee houden?

In deze training ‘Klantgericht e-mailen' komen inzichten aan bod die jij en je collega's dagelijks nodig hebben om klanten te motiveren. Zodat ze in actie komen, gaan betalen of contact met je opnemen.

 

Voordelen van een andere benaderingswijze

Structureel beter communiceren helpt problemen voorkomen. Je voorkomt dat klanten niet reageren, facturen of incassobrieven laten liggen.

 

Wil jij echt klantgericht schrijven?

In deze online training leer je in korte tijd alle ins en outs van klantgericht en helder schrijven.

Elke les bestaat uit een inspiratievideo met theorie en een video met praktische oefeningen. Deze kijk je zelf na.

Je volgt de training waar en wanneer je wilt. En je bepaalt zelf het tempo. Wij raden je aan om gedurende 4 weken elke week 2 uur te trainen.

Je oefent zo dagelijks met de nieuwe schrijfstijl en ziet meteen resultaat.

 

Hoe werkt de training?

  •  Je traint waar en wanneer je wilt.

  •  Je krijgt toegang tot inspirerende video’s.

  •  Je krijgt volop voorbeelden en oefeningen.

  •  Je kunt onbeperkt online vragen stellen.

  •  Je volgt de training in je eigen tempo.

 

Het resultaat

Na deze training:

  • Schrijf je helder en klantgericht;
  • heb je beter contact met je klanten;
  • bereik je sneller je doel;
  • heb je meer plezier in je werk.

 

Extra

Als je de training via ons (Janssen & Janssen) volgt mag je gratis de online training Spelling en grammatica volgen ter waarde van € 99,-.

 

Wanneer volg je de training?

De training is online beschikbaar. Nadat je je hebt aangemeld, kun je meteen beginnen.

Waar en wanneer je wilt. Je hebt één jaar lang toegang tot de training.

Handig: zo kun je de lessen altijd nog even terugkijken.

 

Voordeel van online trainen

Het grote voordeel van online trainen is dat je geen reistijd verliest. Je bepaalt zelf wanneer je tijd vrijmaakt om de lessen te volgen, in je eigen tempo. Bezetting op kantoor is zo geen belemmering; je kunt de training ook thuis of in de avonduren volgen.

 

Wat heb je nodig?

Je hebt een computer of laptop nodig waarop je geluid kunt afspelen. Een hoofdtelefoon is handig als er mensen om je heen werken.

Daarnaast is het belangrijk dat je de tijd neemt (of krijgt) om de training te volgen.

 

Kosten

De training Klantgericht e-mailen volg je voor € 349,- * per persoon.

Als je je samen met je collega’s inschrijft, heb je prijsvoordeel:

 

2 deelnemers € 299,- * per persoon

3-5 deelnemers € 249,- * per persoon

6-9 deelnemers € 199,- * per persoon

10-50 deelnemers € 125,- * per persoon

> 50 deelnemers € 114,- * per persoon

* Alle bedragen zijn exclusief 21% btw.

 

Certificaat

Je rondt de training af met een eindtoets. Doe je deze goed, dan krijg je een certificaat.

 

Trainer

Paula van Gemen van tekstmodel.nl is specialist in helder en klantgericht schrijven en traint sinds 2002 professionals in het bedrijfsleven en bij de (semi)overheid.

 

PE-punten voor Kiwa, KBvG en bewindvoerders

Voor deze training zijn door verschillende brancheorganisaties punten of erkenning gegeven:

BPBI - bewindvoerder 8 punten

NBPB - bewindvoerder 8 algemene studie uren

NBBI - bewindvoerder gecertificeerd

KBvG - gerechtsdeurwaarders - 4 opleidingspunten

Kiwa - schuldhulpverleners 6 PE-punten Vaardigheden

 

Meer informatie of aanmelden?

Wil je zelf deelnemen? Klik dan hier om jezelf aan te melden..

 

Wil je met meer collega’s deelnemen? Neem dan contact op met Saskia van de Schoot of Claartje Bom.

Wij ontzorgen je met voorbeeld e-mails om alle collega’s goed te informeren over de training.

Bel 088 730 34 37 of stuur een mail naar ....

 

Wij denken graag met je mee in een totaalconcept, om communicatie binnen je hele organisatie te verbeteren.

 

Download de brochure

PDF icoonflyer_klantgericht_e_mailen (1.1 MB)

 

Ja, ik heb interesse.

Delen:
FacebookTwitterLinkedInEmail
Neem contact op

xHeeft u een vraag?