Nieuws

Een overzicht van de actuele nieuwsitems:

In gesprek met Antoon Donkers, Algemeen Directeur: ‘Om een nieuwe en verrassende visie te introduceren, vraagt om lef’

Klantgerichtheid is nog steeds één van de belangrijkste pijlers van Janssen & Janssen. Dat was ook één van de uitgangspunten van de nieuwe visie: maximaal klantgericht ondernemen. Hoe ziet een klantgerichte organisatie eruit? En nog belangrijker: hoe staat het met het streven naar een schuldenvrije maatschappij? Lees verder

Jaarverslag 2017: Samenwerken om maximaal klantgericht te ondernemen

2017 stond in het teken van onze nieuwe visie: Voor een schuldenvrije maatschappij. Samenwerken staat hierin centraal. In het jaarverslag van 2017 lees je hier alles over en over de projecten die hieraan bijdragen. Lees verder

Acties tijdens Week van de Alfabetisering

Janssen & Janssen heeft in de Week van de Alfabetisering ook diverse acties opgezet om aandacht te geven aan laaggeletterdheid. Lees verder

Politiestakingen treffen deurwaarders

Vanaf 23 augustus verleent de politie voor onbepaalde tijd geen bijstand meer aan de deurwaarders. Met deze staking willen de politiebonden een betere cao voor het politiepersoneel afdwingen. Wij doen er alles aan om het werk door te laten gaan en de veiligheid van onze deurwaarders te waarborgen. Lees verder

Met deze tips vergroot je de effectiviteit van gesprekken met debiteuren

Het aantal betaalachterstanden verminderen en de klanttevredenheid vergroten. Dat is waar we ons allemaal voor inzetten. Een belangrijke factor hierin is het in gesprek komen met de debiteur. Lees verder

Delen:
FacebookTwitterLinkedInEmail
Neem contact op

xHeeft u een vraag?