Te gast in RTL-programma LifestyleXperience

Adjunct-directeur Saskia van de Schoot werd onlangs geïnterviewd voor het RTL-programma LifestyleXperience over de toenemende schuldenproblematiek. In deze uitzending kwam onze visie daarop, de persoonlijke benadering van onze klant-debiteuren en wat de verwachtingen voor de toekomst zijn aan bod.

 

LifestyleXperience

 

We zijn als organisatie voortdurend op zoek naar innovaties om met een optimaal resultaat klantgericht te incasseren. In dit kader werken we aan een persoonlijke aanpak in het benaderen van klant-debiteuren. Voor elke klant-debiteur wordt een unieke aanpak ontwikkeld, afgestemd op zijn of haar persoonlijke situatie en voorkeuren.We geloven in deze positieve insteek. Verdiepen in de klant en zijn situatie, hem proberen te helpen en samen op zoek gaan naar een oplossing. Dat is kenmerkend voor ons. We willen klant-debiteuren helpen en motiveren om rekeningen beter te gaan betalen. Door de juiste emotie op te roepen bij specifieke doelgroepen lijkt dat mogelijk te zijn.

 

Unieke klantprofielen

In de toekomst gaan we verder met het opsplitsen van de klant-debiteuren zodat er uiteindelijk unieke klantprofielen ontstaan en er geen sprake is van een standaardbenadering. Zo blijven we werken aan een efficiënte manier van succesvol incasseren met respect voor de klant-debiteur.

 

Bekijk de uitzending van LifestyleXperience, waarin wij onze visie op de toenemende schuldenproblematiek toelichten.

 

Naar overzicht
Delen:
FacebookTwitterLinkedInEmail
Neem contact op

xHeeft u een vraag?