Onderzoek: Maak kennis met de debiteur van morgen

De debiteur van morgen

Wat vandaag succesvol is, kan morgen minder effectief zijn. In de schuldenproblematiek is het belangrijk om te blijven voorzien in de behoefte van de klant-debiteur. Ook in de toekomst. Janssen & Janssen heeft onderzoek gedaan naar de debiteur van morgen, naar generatie Z. Dit onderzoek leert je hoe generatie Z tegen geld en schulden aankijkt. Op welke manier wil zij benaderd worden? Via social media of toch liever face-to-face? En waar geeft generatie Z het meeste geld aan uit? De inzichten van dit onderzoek dragen er aan bij om óók morgen effectief te kunnen incasseren.

 

Tijdens de Credit Expo maakt adjunct-directeur Saskia van de Schoot in een inspirerende presentatie de resultaten van het onderzoek naar generatie Z bekend.

Eén van de opmerkelijke resultaten uit het onderzoek is dat 25 procent al ooit één of meerdere schulden heeft gehad. 6 procent daarvan is al eens in aanraking gekomen met een incassobureau of gerechtsdeurwaarder.

 

‘Mensen uit mijn generatie geven vaker geld uit aan onnozele dingen’

Marley, 20 jaar


Nieuwsgierig geworden? Download de whitepaper en maak kennis met de debiteur van morgen.

 

PDF icoonWhitepaper de debiteur van morgen - Janssen & Janssen (1.9 MB)

Naar overzicht
Delen:
FacebookTwitterLinkedInEmail
Neem contact op

xHeeft u een vraag?