2015: we kijken nog één keer terug

We hebben klantbeleving hoog in het vaandel staan en zetten graag die extra stap om jou te verrassen en een wow-moment bij je te creëren. Het afgelopen jaar zaten we niet stil en hebben we diverse projecten voor onze klanten gerealiseerd om van hen enthousiaste klanten te maken. Maar wie kan onze dienstverlening beter omschrijven dan de klanten zelf? Daarom vroegen we hen ernaar en deze uitspraken publiceren we nu in het klantjaarverslag. Dit is een verslag vóór en dóór klanten.

 

Cover klantjaarverslag

Het klantjaarverslag bevat een samenvatting van wat we in 2015 hebben gedaan. Wat ging goed? Wat ging iets minder goed? Wat vonden onze klanten (zowel opdrachtgevers, klant-debiteuren als medewerkers) daarvan en waar kunnen we verbeteringen treffen? Dit lees je nu allemaal in het klantjaarverslag.

 

Klant in focus

In 2015 zaten we niet stil. Begin van het jaar werden we binnen de branche 'gerechtsdeurwaarders' winnaar van de Nationale Business Succes Award 2015 en in het najaar sleepten we de VVCM Credit Management Innovation Award 2015 in de wacht. Daarnaast organiseerden we voor opdrachtgevers de Corporatiedag in Goes en Heeze en stelden we onze deuren open voor familie en vrienden van medewerkers tijdens de familiedag. Ook staken we letterlijk de handen uit de mouwen voor goede doelen als Voedselbank, Kledingbank en Stichting Leergeld. Stuk voor stuk projecten waar wij een glimlach van op ons gezicht kregen.

 

Bezorgen we onze klanten ook daadwerkelijk een glimlach op hun gezicht? Zijn zij enthousiast over onze dienstverlening? Hebben we kunnen waarmaken wat we beloven? Je leest het hier in het klantjaarverslag.

Naar overzicht
Delen:
FacebookTwitterLinkedInEmail
Neem contact op

xHeeft u een vraag?