Kenniscentrum

JenJ-CORP_man spiegel skyline

 

 

 

Kennis versterkt! Wij zijn ervan overtuigd dat een proactieve wijze van kennisoverdracht bijdraagt aan een beter rendement. Bij zowel onze relaties als bij onze eigen medewerkers. Vanuit deze gedachte heeft Janssen & Janssen een eigen Kenniscentrum.

Dit Kenniscentrum is enerzijds gericht op onze relaties. Met opleidingen, training, 'even bijpraten'-sessies en blogs geven we vorm aan kennisoverdracht. Anderzijds bieden we vanuit ons Kenniscentrum opleidingen voor onze medewerkers. Janssen & Janssen biedt diverse opleidingen op verschillende niveaus om een hoog uniform kwaliteitsniveau te behalen en ook de persoonlijke groei van onze medewerkers te ondersteunen. 


Bekijk hier de meest recente blogs:

Kwaliteit: wat is de norm?

De werkzaamheden van een gerechtsdeurwaarder worden kritisch gevolgd door meerdere partijen. Als er een positief toetsingsverslag is afgegeven, weet je als klant zeker dat je met een gerechtsdeurwaarder in zee gaat die werkt volgens de normen. Lees verder

Betalingstermijnen à la Blokker? Of doen we het anders…

De topman van Blokker verklaart langere betalingstermijnen te gaan hanteren. Juist nu de grotere bedrijven zich in zetten voor verkorting van de betalingstermijnen. Lees verder

Oplichters doen zich voor als deurwaarder

Hoe voorkom je dat je slachtoffer wordt? Lees verder

Loonbeslag bij een van je werknemers: hoe ga je daarmee om?

Steeds meer ondernemers krijgen te maken met loonbeslag bij een van hun werknemers. Veel ondernemers weten niet hoe ze moeten handelen. Enkele tips. Lees verder

Je opdrachtgever betaalt niet en je gaat nabellen: 5 tips

Ondernemers zien vaak op tegen het nabellen bij niet-betaalde facturen. Toch is het raadzaam de telefoon te pakken. Manfred van Zeeland deelt zijn do's en don'ts. Lees verder

Delen:
FacebookTwitterLinkedInEmail
Neem contact op

xHeeft u een vraag?