Kenniscentrum

JenJ-CORP_man spiegel skyline

 

 

 

Kennis versterkt! Wij zijn ervan overtuigd dat een proactieve wijze van kennisoverdracht bijdraagt aan een beter rendement. Bij zowel onze relaties als bij onze eigen medewerkers. Vanuit deze gedachte heeft Janssen & Janssen een eigen Kenniscentrum.

Dit Kenniscentrum is enerzijds gericht op onze relaties. Met opleidingen, training, 'even bijpraten'-sessies en blogs geven we vorm aan kennisoverdracht. Anderzijds bieden we vanuit ons Kenniscentrum opleidingen voor onze medewerkers. Janssen & Janssen biedt diverse opleidingen op verschillende niveaus om een hoog uniform kwaliteitsniveau te behalen en ook de persoonlijke groei van onze medewerkers te ondersteunen. 


Bekijk hier de meest recente blogs:

Ontruimen? Eerst aan de rechter vragen!

Onlangs kregen wij een opdracht van een notaris om een woning te ontruimen. Dat hebben we niet gedaan. Waarom niet en wat vond de rechter daarvan? Lees verder

Hoe kan een andere manier van gespreksvoering bijdragen aan het oplossen van schulden?

Het is belangrijk om mensen met schulden zelf in te laten zien wat het belang is van aflossen. Dit kan door het gebruik van de juiste communicatie. Lees verder

Hoe voorkom je frustratie tussen deurwaarders en bewindvoerders?

Deurwaarders en bewindvoerders; twee partijen die tegenover elkaar staan waarbij ieder zijn eigen belangen wenst te behartigen. Wij zijn samen met elkaar aan tafel gaan zitten. Het resultaat? Een win-winsituatie voor alle partijen én vooral voor de cliënt! Lees verder

Kan een deurwaarder of incassobureau je helpen aan een schuldenvrij leven?

Communicatie is dé sleutel om mensen goed te helpen bij een betaalprobleem. En goed helpen kan ook bijdragen om te komen tot een schuldenvrij bestaan. Lees verder

Kwaliteit: wat is de norm?

De werkzaamheden van een gerechtsdeurwaarder worden kritisch gevolgd door meerdere partijen. Als er een positief toetsingsverslag is afgegeven, weet je als klant zeker dat je met een gerechtsdeurwaarder in zee gaat die werkt volgens de normen. Lees verder

Delen:
FacebookTwitterLinkedInEmail
Neem contact op

xHeeft u een vraag?