Wat kun je doen als je niet tevreden bent?

Wij doen er alles aan om ons werk goed uit te oefenen. Toch kan het zijn dat je een klacht over ons hebt. Of over één van onze medewerkers. Wat kun je dan doen?

Je kunt een klacht hebben over de manier waarop één van onze medewerkers zich heeft gedragen. Hierbij kun je denken aan onvriendelijk gedrag, traagheid, schending van de privacy of verkeerde voorlichting. Ook het functioneren van Janssen & Janssen als bedrijf valt hieronder.

Wij hebben hiervoor een klachtenregeling opgesteld. Hierin kun je lezen op welk manier je een klacht kunt indienen en hoe het daarna verder gaat.

Klachtenregeling Janssen & Janssen

Img11 2x

Hoe kunnen wij helpen?

Kun je het antwoord niet vinden?

Stel ons eenvoudig telefonisch je vraag.

088 730 34 00

Maandag t/m vrijdag tussen 8.00 en 18.00 uur

Vragen over betalen?

088 730 34 00

Zakelijke vragen?

088 730 34 37

Direct met ons chatten

Start chat