Welkom bij Janssen & Janssen Incasso & Gerechtsdeurwaarders

Janssen & Janssen is een incasso- en gerechtsdeurwaarderskantoor. Voor verschillende organisaties proberen wij om openstaande rekeningen betaald te krijgen. Er wordt door ons contact met je opgenomen als je een rekening niet hebt betaald. Dat kan gebeuren, maar leuk is het niet! Wat moet je doen? Het is slim om contact met ons op te nemen en openstaande bedragen zo snel mogelijk te betalen.

 

Oplossing vinden

Wij geloven dat iedereen uniek is. Achter iedereen schuilt een ander verhaal. We gaan daarom graag met je in gesprek. Wij zijn er om samen met jou een oplossing te vinden. Om op deze manier tot een schuldenvrije situatie te komen. Het is belangrijk om altijd contact met ons op te nemen. Dan kunnen we ook samen op zoek gaan naar een oplossing. 

 

Contact

Neem telefonisch contact met ons op en bel 088 730 34 00. Op werkdagen zijn we bereikbaar tussen 08.00 en 20.00 uur. Zorg dat je jouw dossiernummer bij de hand hebt, want dat moet je altijd noemen.

 

Gedragsregels

 

Medewerkers moeten zich klantgericht en professioneel gedragen, maar ook bezoekers moeten zich aan bepaalde gedragsvoorschriften houden. Hieronder staan de gedragsregels voor bezoekers en overige betrokkenen:

  • Aanwezigen: in de spreekkamer en bij de balie, worden in principe alleen personen toegelaten die van belang zijn voor het betreffende gesprek.
  • Drank- en drugsgebruik: bezoekers onder invloed van drank of drugs worden geweigerd. Het is verboden om op de vestigingen van Janssen & Janssen drank of drugs te gebruiken.
  • Roken: het is niet toegestaan om op de vestigingen van Janssen & Janssen te roken.
  • Omgangsvormen: medewerkers behandelen de bezoeker met openheid, integriteit en respect. De bezoeker behandelt de medewerker hetzelfde. Er wordt dus niet geschreeuwd, gescholden, beledigd of gediscrimineerd.
  • Agressie: agressief gedrag wordt niet geaccepteerd. Bij (telefonische) bedreiging, gooien met voorwerpen, vernielingen, handtastelijkheden, lichamelijk geweld of stalking doen wij aangifte.

 

Voor alle bezoekers, dus niet alleen klant-debiteuren, gelden ook de huisregels van Janssen & Janssen, deze luiden als volgt:

  • Deuren zijn altijd gesloten. Bezoekers bellen aan, worden aangesproken via de intercom en worden binnengelaten wanneer zij een afspraak hebben.
  • Bij binnenkomst dienen bezoekers zich te registreren op de registratielijst. Op deze manier behouden wij het overzicht over wie er wanneer binnenkomt en vertrekt.
  • Bezoekers krijgen een bezoekersbadge zodat ze als bezoeker herkend kunnen worden binnen kantoor.
  • Bezoekers worden altijd begeleid. Zij worden bij de receptie opgehaald door diegene met wie zij een afspraak hebben. Bezoekers lopen dus nooit zonder begeleiding door kantoor.
Neem contact op

xHeeft u een vraag?