Onze werkwijze

Iedere situatie is anders. Een gezonde samenwerking begint bij het verkennen van uw situatie. Hiermee willen we niet alleen de problemen in kaart brengen, maar ook inzichtelijk krijgen welke oorzaken leiden tot deze problemen.

Vervolgens zetten wij de juiste specialisten in die bekend zijn met vraagstukken die vergelijkbaar zijn aan dat van u. Dit leidt tot een advies dat helemaal is afgestemd op uw situatie.


Daarnaast zorgen we ook dat het voor u continu inzichtelijk blijft welke acties wij ondernemen en wat de resultaten daarvan zijn. Zowel de actuele inzage in de status van uw portefeuille als de rapportages worden afgestemd op uw situatie.

Direct contact opnemen

Gedragsregels

 

Medewerkers moeten zich klantgericht en professioneel gedragen, maar ook bezoekers moeten zich aan bepaalde gedragsvoorschriften houden. Hieronder staan de gedragsregels voor bezoekers en overige betrokkenen:

  • Aanwezigen: in de spreekkamer en bij de balie, worden in principe alleen personen toegelaten die van belang zijn voor het betreffende gesprek.
  • Drank- en drugsgebruik: bezoekers onder invloed van drank of drugs worden geweigerd. Het is verboden om op de vestigingen van Janssen & Janssen drank of drugs te gebruiken.
  • Roken: het is niet toegestaan om op de vestigingen van Janssen & Janssen te roken.
  • Omgangsvormen: medewerkers behandelen de bezoeker met openheid, integriteit en respect. De bezoeker behandelt de medewerker hetzelfde. Er wordt dus niet geschreeuwd, gescholden, beledigd of gediscrimineerd.
  • Agressie: agressief gedrag wordt niet geaccepteerd. Bij (telefonische) bedreiging, gooien met voorwerpen, vernielingen, handtastelijkheden, lichamelijk geweld of stalking doen wij aangifte.

 

Voor alle bezoekers, dus niet alleen klant-debiteuren, gelden ook de huisregels van Janssen & Janssen, deze luiden als volgt:

  • Deuren zijn altijd gesloten. Bezoekers bellen aan, worden aangesproken via de intercom en worden binnengelaten wanneer zij een afspraak hebben.
  • Bij binnenkomst dienen bezoekers zich te registreren op de registratielijst. Op deze manier behouden wij het overzicht over wie er wanneer binnenkomt en vertrekt.
  • Bezoekers krijgen een bezoekersbadge zodat ze als bezoeker herkend kunnen worden binnen kantoor.
  • Bezoekers worden altijd begeleid. Zij worden bij de receptie opgehaald door diegene met wie zij een afspraak hebben. Bezoekers lopen dus nooit zonder begeleiding door kantoor.
Delen:
FacebookTwitterLinkedInEmail
Neem contact op

xHeeft u een vraag?