Segmentatie van klant-debiteuren. Ieder persoon is uniek, toch?

shutterstock_19352635

Ieder persoon is uniek. Tenminste, dat vinden wij! Achter iedere klant-debiteur schuilt een ander verhaal. Wil je een optimaal resultaat halen uit incasso inspanningen dan is een standaard aanpak niet meer voldoende. Een student kun je bijvoorbeeld beter op een andere manier benaderen dan een bijstandsmoeder.

Wij geloven dat een persoonlijke aanpak leidt tot betere resultaten. Vorig jaar zijn wij gestart met een andere aanpak, waarbij we onder andere experimenteren met de tone of voice van de communicatie, het moment van communiceren en de hoogte van het te incasseren bedrag. We hebben inmiddels kunnen concluderen dat dit experimenteren de moeite waard is! Op deze pagina kun je alle informatie en updates over deze nieuwe aanpak terugvinden.

 

     
     

icon_nieuws6 november 2015

 

Janssen & Janssen en Assensia winnen Credit Management Innovation Award

   

 

 

icon_interview

23 oktober 2015

Interview Antoon Donkers en Saskia van de Schoot 'Trajecten op maat, voor elke unieke klant'

   

 

icon_tv

24 september 2015

TV reportage bij RTL LifestyleXperience

   

icon_nieuws



12 augustus 2015

Persbericht: '40 % stijging in klant-debiteurencontact'

   
icon_interview

10 augustus 2015

Interview Saskia van de Schoot: 'Stem de aanpak op je doelgroep af'
   

icon_artikel

05 februari 2015  

Artikel: 'Wij onderscheiden onze klant-debiteuren'

   

 

 

 

Wil je meer weten over deze aanpak?
Wil je in gesprek met ons over de mogelijkheden van debiteurensegmentatie? Wil je weten wat het voor jouw creditmanagement kan betekenen? Wij gaan graag vrijblijvend met je in gesprek. Vul hieronder je gegevens in en wij nemen contact met je op.

 

 

Alle velden die zijn aangegeven met een * zijn verplicht

Delen:
FacebookTwitterLinkedInEmail
Neem contact op

xHeeft u een vraag?